HTML

PC játék hibák,bugok,easter eggek

Ezen a blogon olyan képeket és videókat teszek fel amelyek játék hibákkal,bugokkal,vagy esetleg easter eggekkel kapcsolatosak.A játékok amelyekről képeket csinálok nem feltétlenül rosszak.

Friss topikok

Linkblog

Far Cry 2 Bug

2010.12.18. 16:40 CSKING

Ezt akkor csináltam amikor 2. alkalommal vittem végig a Far Cry 2 nevü játékot.

Jó játék mert ez volt az egyetlen bug amit találtam.És persze szerencse is kellett hozzá.Ez a csávó egy hajó tetején ált és kellett a fegyvere,leszedem odamegyek és ez fogad.Azonnal nyomtam egy jó öreg print screent.(A csávó alját is lefotóztam de az a kép sajnos elveszett)

Szólj hozzá!

Címkék: bug kepek farcry2

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekbugkepek.blog.hu/api/trackback/id/tr562524213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása